Herstellingen

Meld je herstelling aan via onderstaand formulier en breng het binnen wanneer het joù past!

Onze nieuwe beveiligde brievenbus geeft jou de mogelijkheid om 7/7 je beschadigde product binnen te brengen, zonder de drukte door de dag te moeten trotseren. De camerabewaking en het codeslot op de brievenbus zorgt dat het deponeren helemaal veilig gebeurt. Ook wordt de brievenbus dagelijks meermaals gelicht, om de veiligheid te garanderen*.

Stap 1: Vul het formulier zo volledig mogelijk in.

Stap 2: Druk de e-mail af en deponeer samen met je beschadigde product in de beveiligde brievenbus aan onze zaak. De code van de brievenbus ontvang je via mail.
Wens je eerst een offerte vooraleer de herstelling plaatsvindt? Dat kan! Duid dit aan in het formulier, herhaal stap 2 en houd je mailbox in de gaten voor een op maat gemaakte offerte. Keur vervolgens de offerte goed of beslis om de herstelling niet uit te voeren. Je kan je product zonder problemen terug op komen halen in de zaak, op vertoning van de mail met de offerte.

Stap 3: Wacht op het seintje in je mailbox dat je herstelling klaar is om af te halen. Enkel met deze bevestigingsmail (geprint of op je smartphone) kan de bestelling worden afgehaald.

 

 

* Juwelier Christiaan Picard is niet verantwoordelijk voor mogelijk verlies of diefstal.